Stage in London - Reisverslagen van Aileen Bogaarts - WaarBenJij.nu Stage in London - Reisverslagen van Aileen Bogaarts - WaarBenJij.nu
Stage in London

Mijn reisdagboek gaat over mijn stage van 6 maanden in London als Duty Manager. Wat ik allemaal ga meemaken in London tijdens mijn stage en de sightseeing wat ik ga doen.
Ik heb nu al zin in mijn stage van 6 maanden in London, ik denk dat ik veel ga leren tijdens mijn stage, sinds ik overal in het hotel terecht kan komen en iedere dag er anders uit gaat zien.

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2014

Laatste dagen in Nederland
Aileen

Ik studeer aan het NHTV internationale Hotel Management en ben tweedejaars student en ga stage lopen in London.

Actief sinds 17 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2673

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 03 Januari 2015

Stage in London

17 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: